Διαδικασία παραπόνων

Αυτή η διαδικασία καταγγελίας προετοιμάστηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου αριθ. 89/2012 Συντ., του Αστικού Κώδικα και του νόμου αριθ. 634/1992 Coll., The Consumer Protection Act, όπως τροποποιήθηκε (εφεξής ο «Νόμος») και ισχύει για καταναλωτικά αγαθά (εφεξής καλούμενα «αγαθά»), για τα οποία ασκούνται τα δικαιώματα του Αγοραστή από ευθύνη για ελαττώματα κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης (εφεξής «Παράπονα»).

Καταναλωτής είναι κάθε πρόσωπο που, εκτός του πεδίου της επιχειρηματικής του δραστηριότητας ή εκτός του πεδίου της ανεξάρτητης άσκησης του επαγγέλματός του, συνάπτει σύμβαση με επιχειρηματία ή συναλλάσσεται με άλλο τρόπο μαζί του.

Πωλητής εγώ τραγουδάω. Roman Škorňák, με την έδρα του στη διεύθυνση K Nadjezdu 2, 720 00 Ostrava - Hrabová, Τσεχική Δημοκρατία, Προσωπικός αριθμός αναγνώρισης / IČO /: 654 75 054, Αριθμός φορολογικού μητρώου / DIČ /: CZ7106165550, καταχωρισμένος στο εμπορικό μητρώο Οστράβα. Ing. Ο Roman Škorňák είναι ένα πρόσωπο που ενεργεί στο πλαίσιο της επιχείρησής του ή άλλης επιχειρηματικής δραστηριότητας κατά τη σύναψη και την εκπλήρωση της σύμβασης. Είναι ένας επιχειρηματίας που απευθείας ή μέσω άλλων επιχειρηματιών προμηθεύει τον Αγοραστή με προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες.

Πελάτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι είτε ο Καταναλωτής Αγοραστής είτε ο Αγοραστής που ενεργεί στο πλαίσιο της επιχειρηματικής ή άλλης επιχειρηματικής του δραστηριότητας κατά τη σύναψη και την εκπλήρωση της σύμβασης.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Ο πωλητής απαντά στον καταναλωτή ότι το προϊόν δεν έχει ελαττώματα κατά την παραλαβή. Ειδικότερα, ο πωλητής είναι υπεύθυνος έναντι του καταναλωτή ότι τη στιγμή που ο καταναλωτής ανέλαβε,

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Εάν το είδος δεν έχει τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, ο καταναλωτής μπορεί επίσης να ζητήσει την παράδοση ενός νέου προϊόντος χωρίς ελαττώματα, εκτός εάν αυτό είναι δυσανάλογο λόγω της φύσης του ελαττώματος, αλλά εάν το ελάττωμα αφορά μόνο ένα μέρος του αντικειμένου, ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει μόνο αντικατάσταση του εξαρτήματος· εάν αυτό δεν είναι δυνατό, μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Ωστόσο, εάν αυτό είναι δυσανάλογο λόγω της φύσης του ελαττώματος, ιδίως εάν το ελάττωμα μπορεί να διορθωθεί χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να διορθώσει το ελάττωμα δωρεάν.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να παραδώσει ένα νέο προϊόν ή να αντικαταστήσει ένα ανταλλακτικό ακόμα και σε περίπτωση αποκαταστάσιμου ελαττώματος, εάν δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά το προϊόν λόγω επανεμφάνισης του ελαττώματος μετά την επισκευή ή λόγω μεγαλύτερου αριθμού ελαττωμάτων. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής έχει επίσης δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

Εάν ο καταναλωτής δεν υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή δεν ασκήσει το δικαίωμα να παραδώσει ένα νέο αντικείμενο χωρίς ελαττώματα, να αντικαταστήσει το ανταλλακτικό του ή να επισκευάσει το αντικείμενο, μπορεί να ζητήσει εύλογη έκπτωση. Ο καταναλωτής δικαιούται εύλογη έκπτωση ακόμη και αν ο πωλητής δεν μπορεί να παραδώσει ένα νέο προϊόν χωρίς ελαττώματα, να αντικαταστήσει το εξάρτημά του ή να επισκευάσει το αντικείμενο, καθώς και εάν ο πωλητής δεν επανορθώσει την κατάσταση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή εάν η διευθέτηση επανόρθωσης θα προκαλούσε σημαντικές δυσκολίες στον καταναλωτή.

Το δικαίωμα ελαττωματικής εκτέλεσης δεν ανήκει στον αγοραστή, εάν ο αγοραστής γνώριζε πριν αναλάβει το πράγμα ότι το πράγμα έχει ελάττωμα ή εάν ο αγοραστής προκάλεσε ο ίδιος το ελάττωμα.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

Ο καταναλωτής δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα σε ελάττωμα που προκύπτει στα καταναλωτικά αγαθά εντός είκοσι τεσσάρων μηνών από την παραλαβή του. Εάν το ελάττωμα γίνει εμφανές εντός έξι μηνών από την παραλαβή, το είδος θεωρείται ελαττωματικό κατά τη στιγμή της παραλαβής.

Η περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των Αγαθών από τον Πελάτη. Η περίοδος εγγύησης για τον Καταναλωτή Αγοραστή είναι 24 μήνες, αλλά για τον Αγοραστή που ενεργεί στο πλαίσιο της επιχειρηματικής ή άλλης επιχειρηματικής του δραστηριότητας κατά τη σύναψη και την εκπλήρωση της σύμβασης, η περίοδος εγγύησης είναι μόνο 12 μήνες. Η περίοδος εγγύησης παρατείνεται κατά το χρόνο για τον οποίο τα Προϊόντα ήταν υπό επισκευή εγγύησης. Σε περίπτωση ανταλλαγής των Αγαθών, αρχίζει να τρέχει νέα περίοδος εγγύησης.

ΑΛΛΑ

Η ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα δεν ισχύει για τη φθορά που προκαλείται από την κανονική χρήση του. Η συνήθης χρήση ρούχων, παπουτσιών και άλλων αξεσουάρ μόδας, για παράδειγμα, είναι φθορά ή ζημιά στα καρφιά στερέωσης, τα ταξίδια και τους μηχανισμούς στερέωσης (φερμουάρ, πόρπες, κουμπώματα, θηλιές). Η ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα δεν ισχύει για ζημιές στους μηχανισμούς που προκαλούνται από λανθασμένη, ακατάλληλη ή ισχυρή στερέωση, κλείσιμο, άνοιγμα, δηλαδή ζημιά από σκίσιμο βελονιών, ολίσθηση ή σχίσιμο υλικού κ.λπ. τακούνια της σόλας από λάθος ολίσθηση των παπουτσιών , γρήγορο στέγνωμα των δερμάτινων παπουτσιών στη θέρμανση, μη συμμόρφωση με τακτικό καθαρισμό και λίπανση με δερμάτινο προστατευτικό εξοπλισμό κ.λπ. Εάν ένα τέτοιο ελάττωμα δεν αναφέρθηκε και δεν αναφερθεί στον πωλητή αμέσως μετά την ανάληψη της παραγγελίας από τον πελάτη (δηλαδή με έλεγχο των εμπορευμάτων από τον πελάτη κατά την παράδοση), θεωρείται ότι το ελάττωμα οφείλεται σε ακατάλληλη χρήση ή. είναι η φθορά ενός πράγματος κανονικής χρήσης.

Επιπλέον, η ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα δεν ισχύει για αντικείμενα που πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή για ελάττωμα για το οποίο συμφωνήθηκε χαμηλότερη τιμή, για μεταχειρισμένο είδος για ελάττωμα που αντιστοιχεί στον βαθμό χρήσης ή φθοράς που είχε το αντικείμενο κατά την παραλαβή από τον αγοραστή ή εάν προκύπτει από τη φύση του αντικειμένου.

Κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή, ο Πωλητής υποχρεούται να παράσχει στον καταναλωτή γραπτή επιβεβαίωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από πλημμελή εκτέλεση στο βαθμό που ορίζει ο νόμος (κάρτα εγγύησης). Εάν η φύση του πράγματος το επιτρέπει, αρκεί να εκδοθεί στον Αγοραστή απόδειξη αγοράς που να περιέχει τα στοιχεία (τιμολόγιο) αντί της κάρτας εγγύησης, η οποία πρέπει να περιέχει τα δεδομένα ως κάρτα εγγύησης. Η κάρτα εγγύησης πρέπει να περιέχει το όνομα και το επώνυμο, το όνομα ή την επωνυμία του πωλητή, τον αριθμό ταυτότητας, την έδρα, εάν πρόκειται για νομικό πρόσωπο, ή την κατοικία, εάν είναι φυσικό πρόσωπο. Εάν παρέχεται εγγύηση μεγαλύτερη από τη νόμιμη, ο πωλητής προσδιορίζει τους όρους και την έκταση της επέκτασης της εγγύησης στο πιστοποιητικό εγγύησης.

Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σε όλες τις περιπτώσεις που ορίζει ο νόμος. Η υπαναχώρηση ισχύει έναντι του Πωλητή από τη στιγμή που του παραδίδεται η δήλωση του Αγοραστή για υπαναχώρηση από τη σύμβαση, εφόσον πληρούνται όλες οι απαραίτητες νομικές προϋποθέσεις. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, η σύμβαση ακυρώνεται από την αρχή και τα μέρη υποχρεούνται να επιστρέψουν ό,τι παρείχαν στη βάση της. Σε περίπτωση ακύρωσης της σύμβασης λόγω άσκησης δικαιωμάτων που απορρέουν από ευθύνη για ελαττώματα, ο Αγοραστής επιστρέφει την απόδοση που παρέχει ο Πωλητής, μόνο στο βαθμό που είναι αντικειμενικά δυνατό στη δεδομένη κατάσταση.

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Σε περίπτωση που ο Αγοραστής ασκήσει το δικαίωμά του να απαιτήσει την άρση των ελαττωμάτων των αγαθών με επισκευή και στην κάρτα εγγύησης, για σκοπούς επισκευής εγγύησης των αγαθών, ο ορισμένος επιχειρηματίας είναι διαφορετικός από τον πωλητή, του οποίου η έδρα ή ο τόπος της επιχείρησης βρίσκεται στον ίδιο χώρο όπως στην περίπτωση του Πωλητή ή στο μέρος πιο κοντά στον Αγοραστή.Ο Αγοραστής θα ασκήσει το δικαίωμα επισκευής εγγύησης στον επιχειρηματία που καθορίζεται στην κάρτα εγγύησης. Αυτές οι πληροφορίες βρίσκονται στο έγγραφο που αντικαθιστά την κάρτα εγγύησης.

Ο Αγοραστής δικαιούται να ζητήσει επισκευές εγγύησης σε εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις, ο κατάλογος των οποίων επισυνάπτεται στην τεκμηρίωση για τα Αγαθά, ή ο Πωλητής θα το κοινοποιήσει κατόπιν αιτήματος του Αγοραστή.

Οι καταγγελίες, συμπεριλαμβανομένης της εξάλειψης των ελαττωμάτων, πρέπει να διευθετούνται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία της Καταγγελίας, εκτός εάν ο Πωλητής και ο Αγοραστής συμφωνήσουν για μεγαλύτερη περίοδο. Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου, παρέχονται στον Αγοραστή τα ίδια δικαιώματα σαν να επρόκειτο για ουσιώδη παραβίαση της σύμβασης.

Η περίοδος διευθέτησης παραπόνων αναστέλλεται εάν ο πωλητής δεν έχει λάβει όλα τα απαραίτητα έγγραφα για τη διευθέτηση της καταγγελίας (εξαρτήματα αγαθών, άλλα έγγραφα κ.λπ.). Ο πωλητής υποχρεούται να ζητήσει πρόσθετα έγγραφα από τον αγοραστή το συντομότερο δυνατό. Η προθεσμία αναστέλλεται από την ημερομηνία αυτή μέχρι την παράδοση των αιτούμενων εγγράφων από τον αγοραστή.

Σε περιπτώσεις όπου είναι απαραίτητο να σταλούν τα Αγαθά στον Πωλητή ή στο κέντρο εξυπηρέτησης, ο Αγοραστής για δικό του συμφέρον διατηρεί τα Αγαθά συσκευασμένα σε κατάλληλο και επαρκώς προστατευτικό υλικό συσκευασίας που πληροί τις απαιτήσεις μεταφοράς εύθραυστων εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένων όλων των αξεσουάρ και σημάτων αποστολή με τα κατάλληλα σύμβολα.

Το κέντρο σέρβις θα ζητήσει από τον αγοραστή να αναλάβει τα επισκευασμένα προϊόντα αφού διευθετηθεί σωστά το παράπονο.

Το δικαίωμα διεκδίκησης της εγγύησης λήγει σε περίπτωση αντιεπαγγελματικής συναρμολόγησης ή αντιεπαγγελματικής θέσης σε λειτουργία των Αγαθών, καθώς και σε περίπτωση αντιεπαγγελματικού χειρισμού, δηλ. ειδικά όταν χρησιμοποιούνται τα προϊόντα σε συνθήκες που δεν ανταποκρίνονται στις παραμέτρους που καθορίζονται στην τεκμηρίωση.

Κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε επίσκεψης στον τεχνικό σέρβις στον αγοραστή, είναι απαραίτητο να συντάξετε μια αναφορά για τα ελαττώματα που εντοπίστηκαν και τη μορφή της εξάλειψής τους. Χωρίς τέτοιο πρωτόκολλο δεν λαμβάνεται υπόψη η επίσκεψη τεχνικού σέρβις.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς ή παροχής έκπτωσης στην τιμή αγοράς, η σχετική πληρωμή επιστρέφεται στον Αγοραστή με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό ή παραδίδεται σε μετρητά στο ταμείο στην έδρα της εταιρείας ή στο ένα από τα καταστήματα.

ΕΠΙΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΠΩΛΗΤΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

Σε περίπτωση που προκύψει καταναλωτική διαφωνία μεταξύ του Πωλητή και του Αγοραστή από τη σύμβαση αγοράς ή τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών, η οποία δεν μπορεί να επιλυθεί με αμοιβαία συμφωνία , ο Αγοραστής μπορεί να υποβάλει πρόταση για εξωδικαστική διευθέτηση τέτοιων μια διαφορά σε καθορισμένη εξώδικη επίλυση καταναλωτικών διαφορών.


Κεντρική Επιθεώρηση Αρχής Εμπορικής Επιθεώρησης της Τσεχίας
- Τμήμα ADR Štěpánská 15
120 00 Πράγα 2

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: adr@coi.cz
Ιστότοπος: adr.coi.cz

Ο αγοραστής μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα επίλυσης διαφορών που έχει δημιουργηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Τελικά εφόδια

Αυτοί οι κανόνες καταγγελίας τίθενται σε ισχύ στις 2.5.2022. Διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές στη διαδικασία καταγγελίας.