Ανταλλαγή αγαθών, παράπονα

Τα περισσότερα από τα μπλουζάκια, τα φούτερ, τα παπούτσια ή τα παντελόνια μας είναι ευρωπαϊκού μεγέθους και συνήθως θα βρείτε τις κατά προσέγγιση διαστάσεις ορισμένων μεγεθών. Ωστόσο, κατά την επιλογή, μπορεί να συμβεί ότι τα παραγγελθέντα προϊόντα δεν ταιριάζουν ή δεν ταιριάζουν με άλλο τρόπο. Παρακάτω θα βρείτε οδηγίες για το πώς να προχωρήσετε εάν το μέγεθος των παραγγελθέντων προϊόντων δεν σας ταιριάζει.

ΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΧΩ;

  1. Θα ανταλλάξουμε τα προϊόντα με άλλο μέγεθος / μεγαλύτερο ή μικρότερο / σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας
  2. Θα μας επιστρέψετε τα αγαθά και θα λάβετε τα χρήματα πίσω. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στη σελίδα πολιτικής επιστροφής

ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ?

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής που σας εστάλη μαζί με τα εμπορεύματα και το τιμολόγιο στη συσκευασία. Εάν το έντυπο επιστροφής δεν επισυνάπτεται, μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ σε μορφή PDF ή WORD .

Εκτυπώστε αυτήν τη φόρμα και συμπληρώστε τα στοιχεία σας. Υποδείξτε εάν χρειάζεστε ανταλλαγή, επιστροφή αγαθών ή παράπονο.

α) Εάν ζητήσετε την ανταλλαγή εμπορευμάτων για άλλο μέγεθος, θα προσθέσετε το απαιτούμενο μέγεθος αγαθών στη φόρμα.

β) Εάν θέλετε μόνο να επιστρέψετε τα εμπορεύματα (χωρίς ανταλλαγή), εισαγάγετε τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού όπου πρέπει να στείλουμε τα χρήματα. Εάν η πληρωμή για τα αγαθά έγινε από λογαριασμό PayPal, τα χρήματα θα σταλούν πίσω στον λογαριασμό σας στο PayPal. Εάν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό, θα τσεκάρετε την επιλογή για επιστροφή χρημάτων με ταχυδρομική παραγγελία στη φόρμα (αυτή η επιλογή ισχύει μόνο για την Τσεχική Δημοκρατία).

γ) Σε περίπτωση αξίωσης για εμπορεύματα, να περιγράψετε με λόγια το ελάττωμα, τον τόπο του ελαττώματος και πώς προέκυψε το ελάττωμα.

Εάν είναι δυνατόν, θα συσκευάσετε επίσης τα εμπορεύματα με την αρχική συσκευασία και το συνημμένο συμπληρωμένο πρωτόκολλο και θα στείλετε την αποστολή με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση που αναφέρεται στο κάτω μέρος του πρωτοκόλλου .

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΤΑ;

Μπορεί να χρειαστούν αρκετές ημέρες για να μας παραδοθεί η αποστολή σας. Ωστόσο, μόλις τα προϊόντα σας φτάσουν σε εμάς, θα αντιμετωπίσουμε το αίτημά σας αμέσως.

Εάν έχουμε τα εμπορεύματα για τα οποία θέλετε να ανταλλάξετε τα επιστρεφόμενα προϊόντα σε απόθεμα, θα σας στείλουμε ένα νέο πακέτο συνήθως εντός μιας εβδομάδας, συνήθως την επόμενη ημέρα.

Εάν τα αγαθά που χρειάζεστε για ανταλλαγή δεν είναι σε απόθεμα στο χώρο μας ή σε συνεργαζόμενο υποκατάστημα, τότε θα παραγγείλουμε τα αγαθά για εσάς (εάν αυτό εξακολουθεί να παρέχεται από τους προμηθευτές). Τα εμπορεύματα αποθηκεύονται συνήθως μέσα σε 2 έως 4 εβδομάδες το πολύ. Εάν η αποστολή με τα εμπορεύματα που ανταλλάχθηκαν δεν φτάσει εντός 14 εργάσιμων ημερών και δεν θέλετε να περιμένετε περισσότερο για την αποθήκευση των εμπορευμάτων, επικοινωνήστε με τη γραμμή πελατών μας ή μέσω e-mail στο info@msbox.cz και θα συμφωνήσουμε μια πιθανή περαιτέρω διαδικασία.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Ή ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ

Όχι, δεν χρεώνονται τέλη.

1. Κατά την ανταλλαγή αγαθών - στείλτε τα αγαθά που θέλετε να ανταλλάξετε με ένα πρωτόκολλο σε εμάς και εμείς θα σας στείλουμε τα πρόσφατα επιλεγμένα προϊόντα δωρεάν με δικά μας έξοδα.

2. Εάν επιστρέψετε μη συμμορφούμενα αγαθά , τότε εντός δέκα ημερών από την παράδοση της αποστολής σας, θα στείλουμε τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό σας ή Δελτίο τσεχικής αλληλογραφίας της επιλογής σας στο πρωτόκολλο.